Skype
Skype

Skip Navigation
 

Studio nagrań Szczecin

Program Partnerski

 Płatności on-line



 Warto przeczytać
 Odbiór osobisty
następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu płatności

SINGERTON
ul. Rydla 93, Szczecin
Pon. - Piąt.: 14.00 - 20.00
Sob. - Niedz.: nieczynne

 Sonda
Czy śpiewać każdy może?
Tak
Nie

FAQ


Najczęściej zadawane pytania


1. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Odp. Na samym wstępnie należy rozdzielić trzy typy zamówień:
- zamówienia z wysyłką za pośrednictwem np. Poczty Polskiej to zamówienia tradycyjne
- zamówienia z wysyłką na adres email lub dopisanie plików do konta użytkownika to zamówienia online
- zakup szybki online to automatyczne zamówienie online

W pierwszych dwóch przypadkach realizacja zamówienia wymaga ingerencji człowieka co na pewno spowoduje wydłużenie czasu realizacji. Zamówienia tradycyjne złożone do godziny 10.00 realizujemy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 10.00 lub w weekendy oraz święta realizujemy w kolejnym dniu roboczym. Zamówienia online realizujemy do 12h (zazwyczaj szybciej). Szybkie zamówienia online realizowane są automatycznie i z tego systemu zamówień zalecamy korzystać.

2. Czy mogą wystąpić opóźnienia w wysłaniu mojego zamówienia?

Odp. Generalnie nie ma opóźnień w wysyłce towaru.

7. Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?

Odp. Niestety, nie może Pan zwrócić towaru ponieważ Polskie Prawo nie przewiduje możliwości zwrotu plików audio lub audio-video. Ewentualna rezygnacja z zamówienia musi nastąpić przed dostarczeniem plików do Klienta.

8. Po złożeniu zamówienia nie otrzymałam emaila z potwierdzeniem. Dlaczego?

Odp. Mogą być dwie przyczyny zaistniałej sytuacji. Pierwsza to pomyłkowo wpisany adres emailowy podczas składania zamówienia. Druga może leżeć po stronie serwera. Bardzo rzadko, aczkolwiek zdarzają się przerwy w funkcjonowaniu strony co może mieć wpływ na proces składania zamówienia. Jeśli problem wystąpi prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami emailowo lub telefonicznie.

9. Czy moje dane osobowe, adres emial lub numer telefonu są udostępniane bądź sprzedawane innym firmom lub podmiotom?

Odp. Zgodnie z naszą Polityką Prywatności, podawane przez Państwa dane służą wyłącznie dla celów realizacji zamówień oraz celów księgowych. Nie są sprzedawane ani udostępniane innym firmom czy podmiotom.

10. Czy mogę całkowicie usunąć moje dane ze sklepu?

Odp. Tak. Może Pan całkowicie usunąć swoje dane z naszego sklepu zgodnie z punktem IX regulaminu.

11. Czy można zmienić formę płatności za złożone zamówienie?

Odp. Po złożeniu zamówienia - dopóki towar nie zostanie wysłany - można jeszcze zmienić formę płatności. Prosimy w tej sprawie skontaktować się niezwłocznie z obsługą sklepu pod jednym z podanych w zakładce "Kontakt" numerów telefonów.



Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania możecie zadać je tutaj:
Imię i nazwisko:
Adres email:
Treść pytania:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu (w tym na kontakt ze nną obsługi sklepu) w celu uzyskania odpowiedzi na wskazany przeze mnie temat.
 
 


Dostępne formy płatności

Strona jest chroniona Prawem Autorskim. Kopiowanie jej zawartości (opisów oraz zdjęć) jest prawnie zabronione!